Ďakujeme!
Čoskoro budeme vas kontaktovať.
Reklamačný poriadok
E-shopu chlador.sk
I. Všeobecné ustanovenia
Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) spoločnosti Chlador a upravuje postup pri reklamácii tovaru zakúpeného od predávajúceho.
Kupujúci, ktorým môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ, je povinný sa pred objednaním tovaru zoznámiť s Reklamačným poriadkom a VOP. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri vybavovaní reklamácie, inak sa lehoty predlžujú o dobu, počas ktorej neboli poskytnuté potrebné informácie.
Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom. Pojmy v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami vo VOP. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný vo VOP.
II. Dĺžka záruky
Predávajúci poskytuje záruku na tovar vo forme nákupného dokladu (faktúry), ktorý obsahuje všetky potrebné údaje pre uplatnenie záruky.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Nový tovar: 24 mesiacovPoužitý tovar: 12 mesiacovSpotrebný tovar: 24 mesiacov, ak nie je na obale uvedený dátum spotreby.Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol tovar v reklamácii. Práva zo zodpovednosti za vady zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.
III. Záručné podmienky
Kontrola tovaru pri prevzatíKupujúci je povinný skontrolovať tovar pri prevzatí (počet balíkov, neporušenosť obalu, poškodenie). Poškodenú zásielku je nutné neprebrať alebo spísať škodový protokol s dopravcom.Uplatnenie reklamácieReklamovaný tovar je potrebné dôkladne zabaliť, označiť „REKLAMÁCIA“ a priložiť nákupný doklad, podrobný popis vady a kontaktné údaje.Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie emailom, pričom do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie rozhodne o jej vybavení.
IV. Spôsob vybavenia reklamácie
Ak je kupujúcim spotrebiteľSpotrebiteľ má právo na bezplatné odstránenie chyby, výmenu tovaru, zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, ak ide o neodstrániteľné chyby alebo opakované chyby. O reklamácii sa rozhodne do 30 dní.Ak je kupujúcim podnikateľPredávajúci rozhodne o reklamácii do 40 dní. Tovar môže byť opravený, alebo vymenený za nový, alebo sa dohodne na zľave z ceny. Ak sa tovar nevyzdvihne do 60 dní, môže byť predávajúci oprávnený účtovať poplatky za uskladnenie.
V. Spoločné ustanovenia
Po vybavení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Kupujúci je povinný skontrolovať vyzdvihnutý tovar a jeho súlad s reklamačným protokolom. Neskoršie námietky nebudú uznané.
Ak spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie, môže sa obrátiť na subjekt alternatívneho riešenia sporov, napríklad na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
VI. Záverečné ustanovenia
Tento Reklamačný poriadok je platný od [13.3.2025] a nahrádza predchádzajúce Reklamačné poriadky. Je k dispozícii na stránke eshop.chlador.sk alebo v prevádzke predávajúceho.